Assalamualaikum buat semua teman....

Berkasih sayang itu indah sekiranya diletakkan pada tempat yang betul mengikut sunnah Rasul s.a.w dan Alquran sebagai rujukan.....

Rabu, 27 April 2011

Salam Ukhuwwah

23 Jamadil Awwal 1432/ 27.4.2011

Bismillah...
Assalamualaikum..
Alhamdulillah....Segala puji-pujian kepada Allah yang merafakkan nikmatNya pada kita dengan sebaik-baiknya.

Buat semua pembaca blog ini....saya bersyukur kerana pagi ini, tercetus di hati saya untuk mencuba membuka satu blog sendiri. Tujuan saya adalah kerana Allah. Untuk memperluaskan skop pengetahuan dengan berkongsi ilmu yg di hidayahkan olehNya.

Luasnya bumi dan langit Allah adalah luar dari pengetahuan kita, inikan pula ilmu Allah yg amat banyak. Kejahilan kita akan semakin hari semakin bertambah sekiranya kita terus ego, bangga dan putus asa dengan apa yg Allah berikan. Kita sebagai hamba yang roh ruku' dan sujud, harus mencari jalan yang terbaik bagi menjadi yang terbaik di sisiNya..

Apakah kita dapat menilai kehidupan ini hanya dengan bekalan ilmu yang sedikit? Jawapannya semestinya tidak....

Menjunjung kasih padaMu ..Ya Allah, Tuhan yang menjadikan aku...ampunkan aku, kuatkan semangatku untuk terus memartabatkan agamaMu..di laman ini..


Wassalam...






 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan